خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای هم‌کدسازی؛

تلفن‌های استان گلستان فردا تغییر می‌کند

کد خبر : ۱۹۲۴۱۰

طرح هم‌کدسازی در سطح شهرستان‌های گرگان، گنبد، علی آباد، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، بندرگز، رامیان، آزادشهر، کلاله، مراوه تپه، مینودشت و گالی‌کش انجام شده و شماره مشترکین در این شهرستان‌ها از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر می‌کند.

تلفن‌های ثابت استان گلستان از چهارشنبه پانزدهم مرداد هم‌کد می‌شود و با هم‌کدسازی کدهای بین شهری ۰۱۷۱،۰۱۷۲، ۰۱۷۳و ۰۱۷۴ به ۰۱۷ تغییر می‌کند.

به گزارش ایلنا، طرح هم‌کدسازی در سطح شهرستان‌های گرگان، گنبد، علی آباد، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، بندرگز، رامیان، آزادشهر، کلاله، مراوه تپه، مینودشت و گالی‌کش انجام شده و شماره مشترکین در این شهرستان‌ها از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر می‌کند.

مشترکین تلفن‌های ثابت در شهرستان‌ها و روستاهای استان گلستان برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه(پانزدهم مرداد) با سامانه گویای ۱۱۸ و ۵۰۵۰ در محدوده استان و با شماره‌های ۰۱۷۱۵۰۵۰ در خارج از استان و بعد از ساعت ۲۲ در محدوده استان با سامانه گویای ۵۰۵۰ و ۱۱۸ و در خارج از استان با شماره ۰۱۷۵۰۵۰ تماس بگیرند.

همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان گلستان به نشانی www. tcgolestan. ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.

براساس اطلاعیه ستاد هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می‌توانند به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www. cra. ir بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز