خبرگزاری کار ایران

مسئول برنامه‌ریزی اداره کل حمل‌و‌نقل استان تهران‌ خبر داد:

دریافت گواهینامه استاندارد ایمنی راه‌ها برای اولین بار

کد خبر : ۱۸۸۵۵۹

رومینا ‌با اشاره به ‌مهمترین برنامه‌های امسال در حوزه برنامه‌ریزی و بودجه، ‌به موضوعات آموزش حین و بدو خدمت کارکنان به میزان ۸۰ ساعت برای هر فرد و نیز جذب اعتبارات استانی به میزان حداقل ۳۰ میلیارد و ۳۰۰میلیون اشاره ‌‌کرد.

مسئول برنامه‌ریزی و بودجه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران گفت: یکی‌ از مهمترین اهداف کمی و کیفی در سال ۹۳ اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی راه‌ها برای اولین بار درسطح کشور و به صورت پایلوت در استان تهران است.

به گزارش ایلنا و به نقل از‌ روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، عارف رومینا ‌با اشاره به ‌مهمترین برنامه‌های امسال در حوزه برنامه‌ریزی و بودجه، ‌به موضوعات آموزش حین و بدو خدمت کارکنان به میزان ۸۰ ساعت برای هر فرد و نیز جذب اعتبارات استانی به میزان حداقل ۳۰ میلیارد و ۳۰۰میلیون اشاره ‌‌کرد.

وی به تمدید گواهی نامه ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ اشاره کرد و گفت: یکی‌ از مهمترین اهداف کمی و کیفی در سال ۹۳ اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی راه‌ها برای اولین بار درسطح کشور به صورت پایلوت دراستان تهران است.

رومینا نظارت برهزینه‌کرد اعتبارات طرح‌های تملک و جاری این اداره کل را نیز جزء وظایف‌ برشمرد و یادآور شد: برای دستیابی به این اهداف اقداماتی نیز انجام شده ‌که این موضوع ‌با همکاری مشاور نرم‌افزار و رؤسای ادارات ذیربط خواهد بود که منجر به اصلاح و بازنگری فرآیند مربوطه خواهد شد‌.

وی اضافه کرد: تهیه شناسنامه آماری از اطلاعات کلی استان از طریق فرم‌های آماری در حوزه‌های مختلف در دست تهیه است.

این مقام مسئول افزود: برگزاری جلسات منظم کمیته‌های ایزو و ۵S، آموزش پرسنل و کمیسیون تحول اداری از جمله اقداماتی است که انجام شده است، برای ‌همین منظور فرم‌های نظارت بر سیستم آراستگی برای ارزیابی همه واحدها و مکان‌های عمومی اداره کل تهیه و تکمیل شده و براساس آن توصیه‌های بهبود ارائه شده است.

رومینا ‌بیان داشت: سیاست اجرایی توسط سازمان مرکزی درقالب ۲۰ سرفصل مشخص و ابلاغ شده است که از جمله مهم‌ترین آنها افزایش بهره‌وری از طریق گسترش فرهنگ بهره‌وری، اصلاح فرآیند‌های کاری و رعایت اصل مهندسی ارزش و صرفه جویی در هزینه کردن اعتبارات است‌.

وی درباره موضوع اصلاح فرآیندها، توجه به ۳ نکته چابک سازی‌، کوتاه‌سازی زمانی فرآیند و الکترونیکی کردن فرآیندها را ضروری دانست و افزود‌: هرچه فرآیند کوتاه‌تر و چابک‌تر باشد هزینه ریالی و زمانی کمتر و در نتیجه میزان رضایت‌مندی افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز