خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه های صنایع دریایی آذر ماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۸۷

شانزدهمین دوره نمایشگاه و همایش صنایع دریایی یازدهم تا چهاردهم آذرماه در بندرعباس برگزار می شود.

دبیر انجمن مهندسی دریایی ایرانیان در نشست خبری برگزاری شانزدهمین دوره همایش و نمایشگاه صنایع دریایی ایران با بیان اینکه نمایشگاه و همایش صنایع دریایی محلی برای نمایش گذاشتن توانمندی شرکت های ایرانی و خارجی است، گفت: شانزدهمین دوره نمایشگاه و همایش صنایع دریایی یازدهم تا چهاردهم آذرماه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید زراعتگر گفت: سعی مان بر این است که در شانزدهمین دوره برگزاری این نمایشگاه و همایش از ظرفیت های یکپارچه سازی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر حضور سه وزیر راه و شهرسازی، وزیر دفاع و وزیر صنعت و معدن و همچنین حضور معاون اول رئیس جمهور در این نمایشگاه و همایش، گفت: ‌قطعا با مشارکت بخش دولتی و بخش خصوصی این دوره از نمایشگاه به مراتب با کیفیت تر از دوره های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هر دوره از نمایشگاه قطع نامه ای تدوین می شود که بازتاب خواسته های شرکت هایی که حضور یافته در نمایشگاه است، گفت: قطعا این نمایشگاه محل مناسبی برای عرضه و نمایش دستاوردهای بخش های نظامی و خصوصی کشور است.

زراعتگر در پاسخ به این سوال که چرا همواره بخش نظامی نقش و حضور پررنگی در همایش ها و نمایشگاه های دریایی دارد نیز گفت: ‌ نقش و جایگاه بخش نظامی در صنایع دریایی بسیار پررنگ و قابل توجه است و قطعا در نمایشگاه امسال هم از نیروی دریایی سپاه، ارتش و وزارت دفاع برای حضور در نمایشگاه دعوت خواهیم کرد چراکه نمی توان حضور فعال این بخش ها را در صنعت دریایی نادیده گرفت.

زراعتگر با اشاره به یکی از محورهای نمایشگاه امسال صنایع دریایی، گفت: موضوع سوانح دریایی یکی از بخش های همایش دریایی است که وقت عمده ای را به این موضوع اختصاص داده ایم.

وی درباره تاثیر برگزاری این نمایشگاه در حوزه تجارت و حمل و نقل دریایی، اظهارداشت: در این نمایشگاه شرکت ملی نفتکش، نفت فلات قاره، سازمان بنادر و دریانوردی و کشتیرانی حضور دارند اما قطعا با حضور شرکت های حمل و نقل دریایی می توان موضوع حمل و نقل و تجارت بین المللی را هم مطرح کرد که البته در حال حاضر نمی توانیم تاثیر این همایش بر حمل و نقل بین المللی را ارزیابی کنیم.

گفتنی است زمان ثبت نام برای شرکت در این همایش هفته آینده اعلام می شود و تاکنون ۲۵۰ مقاله علمی برای شانزدهمین دوره همایش های دریایی ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز