خبرگزاری کار ایران

در تودیع معارفه مدیر جدید شبکه دو مطرح شد:

رسانه نیازمند طرحی نو و زمانه نیازمند رسانه توانمند است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۶۷

باید با درک درست و کارکرد رسانه و اقتضاء شرایط و با عمل هوشمندانه و صبر و همچنین درک زیباشناسانه اصول و ارزش‌ها؛ طرح نو در رسانه بیاندازیم زیرا امروز رسانه نیازمند طرحی نو است و زمانه ما نیازمند رسانه توانمند.

مراسم تودیع و معارفه محمدرضا جعفری جلوه با حضور علی اصغر پورمحمدی(معاون سیما) در جمع مدیران و معاونان شبکه دو در محل این شبکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر پورمحمدی با اشاره به اهمیت شبکه دو گفت: شبکه دو یک شبکه قدیمی است و مدیران بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: نباید وقت مدیران فرهنگی برای کارهای بیهوده تلف شود بلکه باید به کارهای اساسی توجه کنند.

پورمحمدی بااشاره به سوابق جعفری جلوه گفت: من جعفری جلوه را از زمستان ۶۲ می‌شناسم. ایشان مدیر فرهنگی خوش‌اخلاقی هستند و به نوعی نظریه‌پرداز بخش فرهنگ و رسانه و فردی مبتکر هستند.

محمدرضا جعفری جلوه(مدیر شبکه دو) نیز بعداز معرفی ازسوی پورمحمدی گفت: بازگشت به گذشته و موقعیت‌های پیشین معانی مختلفی دارد. برخی آنرا عقب‌گرد می‌پندارند اما از آن می‌توان به مثابه یک موهبت تفسیر دیگری هم داشت. یافتن فرصت مجدد یا عمر دوباره برای خدمت به نوعی تفسیر این موهبت است.

وی با اشاره به بازگشت خود به شبکه دو پس از ۲۰ سال گفت: امروز عمر دوباره یافتیم تا با تکیه بر تجارب، عبرت و حکمت‌های بدست آمده؛ خدمتگذاری کنم و برای این موهبت به درگاه خداوند سپاسگزار شاکرم.

وی با تشکر از حسن ظن و اعتماد سرافراز و پورمحمدی به وی گفت: باید با درک درست و کارکرد رسانه و اقتضاء شرایط و با عمل هوشمندانه و صبر و همچنین درک زیباشناسانه اصول و ارزش‌ها؛ طرح نو در رسانه بیاندازیم زیرا امروز رسانه نیازمند طرحی نو است و زمانه ما نیازمند رسانه توانمند. از خداوند توفیق درک این طرح و توان پاسخگویی به نیاز زمان را طلب می‌کنم.

بخشی‌زاده(مدیر قبلی دو شبکه سیما) که مدیر شبکه پویا شده نیز گفت: ما در این مدت تلاش کردیم هویت شبکه دو را حفظ کنیم و در این راه نیز تا آنجا که توانستیم موفق بودیم.

وی ادامه داد: در این شبکه ما کارهای زیادی کردیم و به نوعی کارگری کردیم.

در این مراسم جمعی از اهالی سینما همچون محمدحسین لطیفی، فرید فرخنده کیش، مهدی مسعودشاهی، سیاوش حقیقی، حمیدرضا دیبایی، اصغر پورحاجریان و علیرضا سبط احمدی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز