خبرگزاری کار ایران

بازتاب جنایات داعش در شبکه سحر

کد خبر : ۱۹۴۷۴۷

" جنایات داعش در عراق " عنوان موضوع برنامه این هفته " کانون توجه " سیمای انگلیسی شبکه سحر است.

شبکه سحر برنامه " جنایات داعش در عراق " درباره این گروه تکفیری بحثو گفتگو می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ ارسلان خندانی بهبهانی تهیه کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: " حفظ وحدت و یکپارچه بودن عراق در مقابله با گروه‌های داعش "، " نقش علمای شیعه و سنی در حفظ وحدت "، " ایجاد دولت مقتدر "، " نقش بیگانگان در حمایت از داعش " و " سکوت کشورهای عربی در قبال جنایات داعش در عراق " از جمله موضوعات و محورهایی است که در برنامه " کانون توجه " مورد بحثو تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: دکتر ابومحمد عسگرخانی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین الملل، کارشناس حضوری استودیوی برنامه در تهران است و دکتر قاسم الهاشمی، کارشناس مسائل خاورمیانه نیز از دفتر لندن و از طریق ارتباط زنده تصویری به بحثو گفت و گو در مورد موضوعات یاد شده می‌پردازد.

بهادر بیژنی اجرای برنامه " کانون توجه " را برعهده دارد و فرهاد وفاجو(گوینده متن)، مولود عباسی(تدوینگر) و زهرا ناظریان و نغمه گل افشار(دستیاران تهیه) سایر عوامل تهیه آن هستند.

" کانون توجه " امشب چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه ساعت ۰۱:۰۰ به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می‌شود.

رشد ۷۶ درصدی بازدید از وبسایت‌های شبکه سحر

میزان بازدید مخاطبان سیماهای ششگانه شبکه سحر از وب سایت این سیماها و سایر وبسایت‌های مرتبط با این شبکه در تیر ماه سال جاری نسبت به ماه قبل، ۷۶ درصد رشد داشته است.

شهاب کیانی سرپرست فناوری اطلاعات شبکه سحر با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی انجام شده، افزایش بازدیدها به دلیل رشد و بهبود وضعیت وبسایت‌ها در دو حوزه فنی و محتوایی بوده است.

وی افزود: در حوزه فنی، میانگین مدت زمان بارگذاری وبسایت‌ها در خارج کشور به کمتر از ۵ ثانیه کاهش یافته که این مسئله تاثیر بسزایی در راستای افزایش جذب بازدیدکنندگان داشته است. همچنین طی ماه‌های اخیر، بخش‌هایی از سایت سیماهای فرانسوی، آذری و کردی باتوجه به نیاز گروه‌ها، مجددا طراحی شده است و به لحاظ گرافیکی و ساختاری نیز با شمایلی بهتر در منظر کاربران قرار گرفته‌اند.

کیانی با اشاره به تغییرات رخ داده در حوزه محتوایی سایت‌ها تصریح کرد: در زمینه محتوایی طی یک ماه اخیر، موضوعات مهم روز جهانی و منطقه‌ای از جمله حمله داعش به کشورهای عراق و سوریه، حمله رژیم صهیونیستی به غزه و آیین‌ها و مراسم ماه مبارک رمضان توسط بخش‌های خبری و برنامه سیاسی سیماهای ششگانه به خوبی پوشش داده شد که مورد استقبال فراوان بینندگان شبکه قرار گرفته و باعثافزایش تعداد بازدید کنندگان از وبسایت‌ها شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز