خبرگزاری کار ایران

" خراش " در شبکه بوسنیایی سحر

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۰۵۴

فیلم تلویزیونی " خراش " که محصول گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما است، در سیمای بوسنیایی شبکه سحر آماده پخش برای مخاطبان این شبکه در بوسنی و هرزگوین شد.

فیلم تلویزیونی «خراش»، به کارگردانی محمد حمزه‌ای که وحید سعیدی تهیه کننده آن بوده و براساس نوشته‌ای از حجت قاسم‌زاده اصل مقابل دوربین رفته است، روایتگر داستان زنی است به نام «روشنک» که به اتهام اختلاس به حبس محکوم شده است و بعد از گذشت دو سال و اثبات بی‌گناهی‌اش، از زندان آزاد می‌شود. حالا روشنک که لاله اسکندری در نقش او ایفای نقش کرده، در پی احقاق حق از دست رفته‌اش است.

به گزارش ایلنا؛ در این تله فیلم بازیگرانی همچون بیتا فرهی، لاله اسکندری، بهناز جعفری، کوروش سلیمانی، پارسوا پورقبادی، حدیثه تهرانی، احمد زالی، محمدرضا قومی و شیرین یزدان‌بخش، چنگیز جلیلوند، پیام دهکردی، علیرضا اوسیوند، مجید سعیدی و فریبا کامران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

" خراش " جزو پربیننده‌ترین فیلم‌های تلویزیونی در ایام نوروز بوده و برنده دیپلم افتخار از جشنواره فیلم فجر است.

این فیلم تلویزیونی به سرپرستی مهدی سعادت احمدنیا برای مخاطبان سیمای بوسنیایی سحر زیرنویس و آماده پخش است.

حسین ظریف ترجمه متون " خراش " را برعهده داشته و ندیم بگوویچ نیز ویراستاری متون آن را انجام داده است. این فیلم به زودی از شبکه سحر پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز