خبرگزاری کار ایران

ضرغامی:

جهت گیریهای سیاسی صدا و سیما صحیح است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۴۴

جهت‌گیری‌های راهبردی در حوزه سیاسی سازمان صدا و سیما همواره صحیح و دقیق بوده است و تولیدات ما در حوزه خبر در خدمت آرمان‌های امام راحل و شهداء انقلاب قرار دارد.

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن بازدید از واحد اطلاعات و اخبار مرکز اردبیل از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا رئیس رسانه ملی در بازدید از واحد اطلاعات و اخبار مرکز اردبیل گفت: گزارش‌های خبری استانها به لحاظ انتخاب موضوع، پردازش خبری و تدوین مناسب که بعضاً با چاشنی‌های هنری همراه است در سطح بالای حرفه‌ای قرار دارد.

ضرغامی، میراثبزرگ امام خمینی(ره) را اصل مترقی ولایت فقیه دانست و گفت: موفقیت‌های بی‌شمار همکاران انقلابی و مؤمن ما در این حوزه، ناشی از باور عمیق به این اصل همراه با اخلاص و‌ نگاه فراجناحی بوده است.

ضرغامی افزود: تولیدات حرفه‌ای در مقاطع حساس سیاسی کشور و بصیرت آفرینی در جامعه و مرعوب نشدن در مقابل جریان‌های انحرافی چپ و راست، به ویژه در جریان فتنه ۸۸، کارنامه موفقی در عمل به وصیت نامه امام خمینی(ره) است.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه جهت‌گیری‌های راهبردی در حوزه سیاسی سازمان همواره صحیح و دقیق بوده است گفت: امروز توانمندی سیاسی سازمان با برخورداری از ظرفیت‌های ارزشمند واحد مرکزی خبر، شبکه خبر، باشگاه خبرنگاران جوان، گروه‌های سیاسی شبکه‌ها، ‌ حوزه خبر مکتوب، پخش خبر و به ویژه خبر مراکز استانها، در خدمت آرمان‌های امام راحل و شهداء انقلاب قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز