خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست:

تقدیر از هنرمندان و فعالان در عرصه محیط زیست ارزشمند است

کد خبر : ۱۷۰۱۵۳

ما کار هنری مانند سریال «پایتخت۳» که روی عامه مردم تأثیر می‌گذارد، کم داشتیم. هدف‌گذاری فرهنگی بیشتر باید به این سمت و سو برود. وقتی رویکرد فرهنگی با عامه مردم ارتباط برقرار کند، تأثیرگذار خواهد بود.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم بزرگداشت روز جهانی تنوع زیستی که عصر چهارشنبه در سازمان محیط زیست برگزار شد؛ گفت: تقدیر از هنرمندان و فعالانی که در عرصه حفاظت از محیط زیست فعالیت می‌کنند یکی از ارزش‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ وی درباره سریال «پایتخت ۳» گفت: ما کار هنری مانند سریال «پایتخت۳» که روی عامه مردم تأثیر می‌گذارد، کم داشتیم. هدف‌گذاری فرهنگی بیشتر باید به این سمت و سو برود. وقتی رویکرد فرهنگی با عامه مردم ارتباط برقرار کند، تأثیرگذار خواهد بود.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های کارکنان محیط زیست و جمعی از فعالان محیط زیست ازجمله برنامه سازان تلویزیونی برگزار شد از مهدی فرجی مدیر شبکه یک، معصومه آشتیانی زاد مدیرگروه اجتماعی ومحمدرضا پورحسن مدیرروابط عمومی این شبکه به علت اهتمام به تولید و پخش برنامه‌های مرتبط با محیط زیست از جمله پایتخت ۳ تشکر و لوح تقدیر اهدا شد.

تقدیر ازعلی بخشی‌زاده مدیر شبکه دوبرای ساخت مستند حیات خانه ما، اسرافیل علمداری قائم مقام و مدیر طرح و برنامه، سارا موسی‌پور مجری «گل آموز» شبکه آموزش، سیروس مقدم، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، احمد مهرانفر و نسرین نصرتی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تشریح دلیل برگزاری این گردهمایی گفت: پیام ما برای برگزاری این نشست تشکر و قدردانی از هنرمندانی است که در این عرصه فعالیت داشتند و در انتقال پیام محیط زیست بسیار تأثیرگذار بودند.

وی افزود: امروز باید از این هنرمندان تقدیر کنیم و امیدواریم این مسیر فرهنگی استمرار پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز