خبرگزاری کار ایران

برق نورد در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

در تلویزیون رقابت نیست، مقایسه است

کد خبر : ۱۵۸۸۶۸

رقابت زمانی بوجود می‌آید که دایره‌ای مشخص برای بررسی وجود داشته باشد ضمن اینکه رقابت را ما خودمان ایجاد می‌کنیم و درواقع در سریال‌های نوروزی مقایسه است رقابت نیست.

هومن برق نورد معتقد است؛ در تلویزیون بین سریالهای نوروزی رقابت وجود ندارد بلکه آنچه وجود دارد؛ مقایسه است.

هومن برق نورد(بازیگر سریال روزهای بد به در) به خبرنگار ایلنا گفت: برای موفقیت در سریال‌های تلویزیونی عوامل مختلفی در کنار هم دخیل هستند که از جمله آن‌ها می‌توان متن، بازیگر و کارگردان را نام برد.

وی در ادامه افزود: سریال روزهای بد به در به دلیل آنکه قصه آن برخواسته از مشکلات روزمره مردم جامعه بود با استقبال مواجه شد.

برق نورد افزود: روزهای بد به در داستان خانواده‌ای گرم و صمیمی‌است که با وجود همه مشکلات و دغدغه‌هایی که داشتند با شادی و خوشی روز‌ها را کنار هم سپری کردند.

وی با بیان اینکه در سریال‌های نوروزی رقابت وجود ندارد، گفت: رقابت زمانی بوجود می‌آید که دایره‌ای مشخص برای بررسی وجود داشته باشد ضمن اینکه رقابت را ما خودمان ایجاد می‌کنیم و درواقع در سریال‌های نوروزی مقایسه است رقابت نیست.

برق نورد با اشاره به پرهیز از کلیشه شدن در نقش، گفت: هر بار که می‌خواهم کار جدیدی را شروع کنم نگران هستم که نقشم شبیه نقش قبلی نشود ضمن اینکه شخصیت‌هایی را که قرار است بازی کنم را از میان مردم پیدا می‌کنم و همیشه با خودم می‌گویم از کنار خونه و خیابان‌های زیادی می‌گذرم و در هر کدام از این خانه‌ها یک قصه وجود دارد

بازیگر سریال دودکش در ادامه گفت: باید ساخت سریالهای را که با استقبال مواجه می‌شوند را بیشتر مد نظر قرار دهیم و از آن حمایت کنیم تا در طول سال هم شاهد چنین سریال‌هایی باشیم زیرا از این طریق می‌توانیم با ماهواره‌ها رقابت کنیم و مخاطب را به پای تلویزیون خودمان بنشانیم مانند کودکی که به دنیا آمده و حالا باید از آن مراقبت کنیم.

برق نورد همچنین گفت: به شدت مخالف ساخت مجموعه‌های پرطرفدار تنها برای نوروز هستم زیرا اثری که مورد توجه قرار می‌گیرد باید ادامه داشته باشد و در طول سال شاهد آن باشیم. به عنوان مثال اگر پایتخت سریال خوبی است چرا نباید آن را در طول سال ساخت و نمایش داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز