خبرگزاری کار ایران

افشین هاشمی از اقامتش در مسافرخانه سعادت می‌گوید

کد خبر : ۱۳۲۶۰۶

افشین هاشمی که مجموعه تلویزیونی «مسافرخانه سعادت» با بازی وی درحال پخش از سیمای کردی شبکه سحر است، در برنامه امشب «ما و شما» از حضور در عرصه‌های مختلف سینما و تلویزیون با بینندگان کردزبان سخن می‌گوید.

ایلنا: افشین هاشمی، هنرمند عرصه‌های بازیگری، نویسندگی و کارگردانی، مهمان برنامه این هفته «ما و شما» سیمای کردی شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، افشین هاشمی که مجموعه تلویزیونی «مسافرخانه سعادت» با بازی وی درحال پخش از سیمای کردی شبکه سحر است، در برنامه امشب «ما و شما» از حضور در عرصه‌های مختلف سینما و تلویزیون با بینندگان کردزبان سخن می‌گوید.

افشین هاشمی دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان و کار‌شناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تا‌تر دانشگاه هنر است. وی علاوه بر «مسافرخانه سعادت» در مجموعه‌هایی همچون «نیمکت» و «توی گوش سالمم زمزمه کن» نیز با محمد رحمانیان، کارگردان باسابقه، همکاری کرده است.

مجموعه «نیمکت» از این بازیگر در سال ۹۰ با دوبله کردی از شبکه سحر پخش شده است.

«ما و شما» به تهیه کنندگی شراره خرازیان امشب یکشنبه ۸ دی ماه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۰ دقیقه روی آنتن سیمای کردی می‌رود.

این برنامه شامل بخش‌هایی همچون گفت‌و‌گو با بازیگر مه‌مان، پخش قسمت‌هایی از نقش آفرینی بازیگر در سریال موردنظر و گزارش ارسالی از سنندج است و آزاد ابراهیمی(مجری)، محمد محمدی و مصطفی قوامی(دستیار تهیه) و یحیی امینی(گزارشگر) از جمله عوامل تهیه آن هستند.

معاون راهبردی و روابط بین الملل سازمان انرژی اتمی ایران می‌ه‌مان برنامه امروز یکشنبه «میزگرد سیاسی» سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر است.

بهروز کمالوندی با حضور در این برنامه، به تشریح ابعاد توافق ۱ + ۵ درخصوص مسائل هسته‌ای ایران، وضعیتی که توافق‌های صورت گرفته مزبور برای مسیر پیشرفت دانش هسته‌ای ایران در سطح تکنولوژیک و کاربردی ایجاد می‌کند، حقوق و تکالیف حاصل از این توافق و موضوع بازرسی‌ها از تأسیسات هسته‌ای ایران و.. خواهد پرداخت.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی که جهت طرح و تبیین این مسائل برای مخاطبان فرانسوی زبان شبکه جهانی سحر سخن خواهد گفت، از ساعت۱۰:۲۵ به وقت تهران در استودیوی پخش کانال ۱ شبکه سحر، در این برنامه که به طور زنده و مستقیم پخش می‌شود، حاضر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز