خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی:

کیفیت آب شرب در دشت آزادگان مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۲۲

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن اینکه افت فشار آب و قطعی آن برای مردم دشت آزادگان، مشکلاتی به بار آورده، از کیفیت مناسبی هم برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، در جلسه بررسی معضلات فاضلاب شهری و افت فشار آب روستاهای دشت آزادگان و هویزه، گفت: کیفیت آب آشامیدنی در این شهرستان مناسب نیست و موجب نارضایتی مردم شده است.

وی گفت: با توجه به گرم بودن هوا، افت فشار و یا قطعی آب مشکلات زیادی را برای مردم روستا های دشت آزادگان و هویزه و مجموعه شهرستان به بار آورده که برای جلب رضایت مردم و بهبود کیفی و کمی آب این شهرستان، این مهم باید رفع شود.

منتخب مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تأخیر در برخی از پروژه ها عنوان کرد: در روند اجرای پروژه‌های فاضلاب شهری مناطق سوسنگرد و منطقه نخلستان و همچنین تعویض شبکه آب شرب منطقه مذکور، فاضلاب خیابان محمودی و بزرگراه معلم و اتصال و بهسازی شبکه مالکیه علیا به خط انتقال شهری، تأخیر رخ‌داده است.

وی افزود: همچنین تأخیر در اجرای فاضلاب کوی ولایت، بهزیستی و کمربندی شهرستان، عدم اجرا پروژه‌های فاضلاب از سوی استان‌های همدان، قم و قزوین به‌عنوان استان‌های معین، عدم احداث ایستگاه پمپاژ خروجی فاضلاب در وردی شهر و فاضلاب بستان و تعلل در اجرای تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب این شهر، از دیگر پروژه های به تأخیر افتاده محسوب می‌شوند که باعث بروز مشکل برای مردم شده است.

ساعدی در ادامه، تکمیل شبکه فاضلاب کوی سلمان هویزه و کوی علامه کرمی را از دیگر مطالبات به‌حق مردم هویزه برشمرد و تصریح کرد: باید اعتبارات ویژه‌ای جهت تکمیل این پروژه ها و اعتبار اضطراری برای تعویض شبکه فاضلاب شهر رفیع به طول یک کیلومتر در نظر گرفته شود.

وی گفت: با بررسی و پیگیری های به عمل ‌آمده برای احداث و تکمیل برخی از پروژه ها، تخصیص بودجه در دستور کار قرار گرفته است که از مهم‌ترین آن ها می‌توان به احداث ایستگاه خروجی فاضلاب، اتصال شبکه فاضلاب مالکیه علیا، احداث اتوبان معلم، تکمیل فاضلاب منطقه نخلستان و تعویض شبکه آب شرب این منطقه و همچنین تسریع در احداث تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب بستان و تأمین ۱۰ دستگاه پمپ آب برای تقویت و پشتیبانی تأسیسات روستایی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز