خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان اعلام کرد:

دپوی ۷۰ میلیاردی کالای قاچاق در شادگان

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۶۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان از کشف ۳ انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید شعبان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی و پلیس آگاهی شهرستان شادگان با رصد اطلاعاتی، ۳ انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات پلیسی، محل‌های دپو شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، اکیپی از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اعزام که در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده، ۲۰۰ عدد پنل کولرگازی ایستاده ۶۰ هزار، ۱۰۷ عدد موتور کولرگازی ۶۰ هزار ایستاده، ۹۶ عدد پنل کولرگازی دوتکه ۲۴ هزار،  ۳۵ عدد پنل کولرگازی ۳۰ هزار، ۷ عدد موتور کولر دوتکه ۲۴ و دو عدد موتور کولرگازی دوتکه ۳۰ هزار فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۷۰ میلیاردریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز