خبرگزاری کار ایران

در جلسه فوق العاده فرمانداری بندر ماهشهر تصمیم گرفته شد؛

برگشت بکار کارگران اخراجی بندر امام خمینی/بررسی سایر مطالبات کارگران در جلسه ی بعدی

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۰۲۴

در جلسه فوق العاده فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، برگشت به کار کارگران منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی و پرداخت حقوق عقب افتاده فروردین و اردیبهشت ماه مصوب گردید. 

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، جلسه فوق العاده فرمانداری با نمایندگان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اداره کار بندر امام خمینی و کارگران با توجه به شرایط تعطیلی شهرستان در محل فرمانداری بندر ماهشهر برگزار و مسائل مربوط به وضعیت کارگران معترض بررسی و مصوباتی اتخاذ شد.

در این جلسه که معاونین اجتماعی و اقتصادی فرماندار شهرستان نیز حضور داشتند پس از گفتگوی اعضاء حاضر در جلسه و بیان نظرات و پیشنهادات مصوب گردید کارگران اخراجی مجددا مشغول بکار شده و معوقات آنان از سوی کارفرما پرداخت شود، ضمن آنکه نسبت به تعیین وضعیت شغلی و نحوه انعقاد قرارداد استخدامی آنان در آینده، مقرر شد کارگروهی متشکل از اعضاء حاضر در این جلسه در هفته آینده تشکیل و در کمیسیون کارگری با حضور فرماندار شهرستان تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

لازم به ذکر است که تعدادی از کارگران تاسیسات برق منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی که نسبت به نوع قرارداد و همچنین عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و بی بهره بودن از سایر مزایای عرف منطقه، معترض بودند، روز گذشته توسط کارفرما، اخراج و از حضور در محل کار خود منع شده بودند.

این کارگران صبح امروز در مقابل فرمانداری بندر ماهشهر دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز