خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

ترخیص اولین بیمار مبتلا به کرونا در شوشتر/بستری بودن ۶ فرد مشکوک

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۰۸۳

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: اولین بیمار مبتلا به کرونا ویروس پس از درمان و بهبودی کامل با حال عمومی خوب از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) مرخص شد.

به گزارش ایلنا خبرنگار از اهواز، مجتبی کلانتر امروز دوشنبه ۱۲ اسفندماه اظهار داشت: عصر روز گذشته به دستور محمد مهدی میرجلیلی پزشک متخصص بیماری های عفونی و مسئول کنترل و پیشگیری کروناویروس در شهرستان شوشتر اولین بیمار مبتلا به کرونا ویروس پس از بهبودی کامل ترخیص شد.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر ادامه داد: این خبر موجب انبساط خاطر مجموعه بیمارستان خاتم الانبیا "ص" و ایجاد امید در این مجموعه شد.

کلانتر عنوان‌کرد: در حال حاضر ۶ مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند که پنج نفر از آنها در بخش ویژه و یک تن به علت دارا بودن علایم خفیف در بخش عادی بستری است.

وی با تاکید بر اینکه می‌توانیم با یاری هم و با عنایت حضرت حق، کرونا را شکست دهیم، تصریح کرد: از همه مردم درخواست می کنیم به توصیه های بهداشتی و رعایت خود قرنطینگی و عدم حضور در تجمعات، رعایت بهداشت فردی و ضد عفونی کردن مداوم دستها و محل کار و زندگی، اهتمام داشته باشند تا در پیشگیری و کنترل کرونا ویروس به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز