خبرگزاری کار ایران

بخشدار بندر امام خمینی در گفتگو با ایلنا:

اوضاع در بندر امام، عادی است/هیچ افزایش قیمت در نرخ تاکسی‌ها و بازار نباید باشد/با متخلفین برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۷۶

بخشدار بندر امام خمینی«ره» گفت: مدارس و مراکز آموزش عالی بندر امام از امروز آغاز به کار کردند و شرایط به حالت عادی برگشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الله خسروی در گفتگو با ایلنا، بیان داشت: هیچ مجوزی برای افزایش قیمت تاکسی‌ها و کالاهای مصرفی مردم، داده نشده است و نظارت دقیقی صورت گرفته تا در صورت مشاهده، با متخلفین برخورد قانونی شود.

بخشدار بندر امام خمینی افزود: از امروز به‌صورت ویژه کارگروه‌هایی جهت رصد و نظارت بر قیمت در بازار و همچنین تاکسی‌ها تشکیل گردیده است تا در صورت افزایش خودسرانه قیمت‌ها، با متخلفین برخورد شود.

خسروی خاطرنشان کرد: افزایش نرخ بنزین کارشناسی شده بوده به‌طوری‌که باعث ایجاد تورم در بازار نشود، به همین دلیل ما هیچ‌گونه افزایشی هزینه‌ای در مرحله‌ی تولید کالاها تا بازار مصرف نداریم و چنانچه در بازار، کسی خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کند، به مراجع قضایی معرفی شده و پروانه کسب وی ابطال می‌گردد.

وی همچنین به نرخ تاکسی‌های شهری و برون‌شهری اشاره نمود و گفت: هیچ مصوبه‌ای برای افزایش کرایه‌ها نداشته‌ایم، بنابراین اگر مردم جایی مشاهده کردند که نرخ بیشتری نسبت به قبل از آنان مطالبه شده است، فوراً موضوع را به بخشداری اطلاع دهند تا اقدامات لازم با متخلفین صورت گیرد.

خسروی وضعیت بندر امام را عادی توصیف کرد و گفت: مدارس و مراکز آموزش عالی به‌صورت عادی از امروز به کار خود ادامه داده‌اند و هیچ‌گونه مشکلی در این راه وجود ندارد.

وی از اصناف، کسبه و صاحبان آژانس‌های تاکسی خواست در این راه همکاری لازم را داشته باشند تا خدایی نکرده با جرائم سنگین و ابطال پروانه فعالیت خود، مواجه نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز