خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

تاخیر شهرداری اهواز در صدور مجوز سبب ریزش خط فاضلاب جاده ساحلی/ عملیات تعمیر خط فاضلاب تا صبح فردا به اتمام میرسد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۵۳۷

معاون مهندسی و توسعه آبفا اهواز گفت: تاخیر شهرداری در صدور مجوز تعمیر خط فاضلاب جاده ساحلی، موجب ریزش این خط شد و مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، احمد باقری شامگاه شنبه ۴ آبان ماه، در خصوص شکستگی لوله فاضلاب منازل سازمانی ارتش که صبح جمعه ۳ آبان ماه در جاده ساحلی اهواز رخ داد، اظهار کرد: خط فاضلابی از سالهای گذشته در عرض جاده ساحلی قرار داشت که بر اثر سیلاب فروردین ماه سال جاری ریزش کرده بود.

وی افزود: تاخیر شهرداری در صدور مجوز برای انجام عملیات تعمیر خط لوله فاضلاب و حساسیت راهنمایی و رانندگی به منظور جلوگیری از بروز ترافیک در جاده ساحلی، موجب شد که جمعه صبح، این خط ریزش کند.

باقری با اشاره به اینکه ورودی خط فاضلاب جاده ساحلی، دو هفته گذشته تعمیر و بازسازی شده بود و منتظر صدور مجوز برای تعمیر خط خروجی فاضلاب بودیم، تاکید کرد: اگر شهردار منطقه ۲ به موقع مجوزهای لازم را صادر میکرد، این مشکل به وجود نمی آمد چرا که ما به منظور رفاه حال شهروندان روزهای پنج شنبه و جمعه را برای عملیات اجرایی تعمیر و لوله گذاری فاضلاب انتخاب کرده بودیم که مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

معاون مهندسی و توسعه آبفا اهواز، با اشاره به اینکه این خط فاضلاب مربوط به منازل سازمانی ارتش جمهوری اسلامی است و تعمیر آن ارتباطی به شرکت آب و فاضلاب ندارد، بیان کرد: شرکت آبفا اهواز به منظور کمک به مشکل پیش آمده با کلیه تجهیزات خود، کار عملیاتی را به سرعت آغاز کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات لوله گذاری انجام شده و تنها تعمیر منهول و خاک ریزی باقی مانده است که به امید خدا تا صبح فردا به اتمام خواهد رسید. همچنین پیمانکار آسفالت برای تعمیر بخش های آسیب دیده جاده ساحلی، در محل حضور دارد و از فردا صبح کار خود را آغاز میکند.

تاخیر شهرداری اهواز در صدور مجوز سبب ریزش خط فاضلاب جاده ساحلی/ عملیات تعمیر خط فاضلاب تا صبح فردا به اتمام میرسدتاخیر شهرداری اهواز در صدور مجوز سبب ریزش خط فاضلاب جاده ساحلی/ عملیات تعمیر خط فاضلاب تا صبح فردا به اتمام میرسد

لازم به ذکر است؛ صبح جمعه ۳ آبان ماه، ریزش خط فاضلاب منازل سازمانی ارتش در جاده ساحلی اهواز، موجب مسدود شدن این جاده و به وجود آمدن ترافیکی سنگین در این منطقه شد.

 

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز