خبرگزاری کار ایران

با پیگیری حراست بیمارستان؛

سارق بیمارستان حاج مُعرفی بندر ماهشهر شناسایی شد/ دوربین مداربسته عامل دستگیری سارق

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۴۵۰

سارق حرفه ای بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، هفته گذشته شخصی ناشناس به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، مراجعه کرد و با اینکه بیماری آن کمی متفاوت تر از دیگر بیماران بود، اما با هدف پذیرش و ویزیت نیامده بود.

این بیمار که با مریضی سرقت دست و پنجه نرم می کند در هفته گذشته دو مورد سرقت متوالی در بیمارستان از پرسنل و بیماران آن مرتکب شد که بعد از متوجه شدن سرقت، پیگیری این مهم در دستور کار حراست شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

پس پیگیری و تحقیقات حراست از پرسنل بیمارستان، مسئول حراست شبکه به سراغ بازبینی دوربین های مداربسته در بیمارستان رفت و با دقت تمامی فیلم ها را مورد بررسی قرار داد و موفق شد تا از این طریق سارق را شناسایی کند.

مشخصات سارق پس از شناسایی به حراست فیزیکی بیمارستان جهت پیگیری و طی مراحل اداری معرفی شد و در نهایت ساعتی پیش، این سارق دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل داده شد تا پس از پشت سر گذاشتن مراحل اداری و تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی شهرستان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان بندر ماهشهر، سارق در مراحل بازجویی در بخشی از اعترافات خود به ۵ فقره سرقت از بیمارستان اشاره کرد که تلفن همراه، کیف پول و مدارک شناسایی از مهم ترین و بیشترین سرقت های وی به شمار می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز