خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

لزوم تسریع در روند اجرای عملیات ترمیم و بازسازی سیل بندها در حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۰۰۰

سرپرست فرمانداری حمیدیه با اشاره به لزوم استفاده از تجارب و نظرات بومیان محل در شناسایی نقاط پرخطر و آسیب پذیر، بر تسریع در روند اجرای عملیات ترمیم و بازسازی سیل بندها شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه هماهنگی جهت باز سازی و ترمیم سیل بندهای شهرستان که با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان و سایر مسئولین در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، با اشاره به دستور کار جلسه و اهمیت موضوع و همچنین شروع فصل بارش و احتمال بالا آمدن آب رودخانه، بر تسریع در روند اجرای عملیات ترمیم و بازسازی سیل بندهای شهرستان حمیدیه، تاکید کرد.

وی در ادامه، با بیان اینکه  جهت شروع عملیات ترمیم و بازسازی سیل بندها رودخانه کرخه، مستلزم انجام هماهنگی های لازم با بخشدار  مرکزی و همراهی دهیار و شوراهای روستا می باشد، گفت: در شناسایی نقاط پر خطر و آسیب پذیر و همچنین جهت بررسی و طراحی سیل بندها از تجارب و نظرات بومیان محل و افراد با تجربه،استفاده شود.

گفتنی است، سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان، بعنوان مجری عملیات بهسازی و ترمیم سیل بندهای حاشیه رودخانه های استان خوزستان انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز