خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته گردشگری؛

زنگ نمادین گردشگری همزمان در ۹ مدرسه شوشتر نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۳۹۶

مدیر پایگاه سازه های آبی شوشتر گفت: با توجه به فرارسیدن هفته گردشگری، شعار آموزش، مهارت، اشتغال در سال جاری عنوان گردید، این موارد با همکاری اداره آموزش و پرورش و انجمن راهنمایان گردشگری در شوشتر انجام می شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر، محمد رضا بهادری ضمن اشاره به اقدام صورت گرفته، اظهار کرد: با توجه به اهمیت هفته گردشگری و نقشی که این صنعت پررونق در تمام زوایای جامعه امروز دارد، بر آن شدیم تا اقدامات خودرا با محتوا و ماهیت گردشگری به دانش آموزان که سرمایه های گرانبهای ما هستند اختصاص دهیم.

وی افزود: در این برنامه کلیه مطالب آموزنده در قالب یک بسته آموزشی پر محتوا توسط کارشناسان این پایگاه و اعضای انجمن راهنمایان گردشگری به دانش آموزان ارائه شد تا هرکدام از این آینده سازان بتوانند صدایی رسا در راستای معرفی تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم جهت جذب گردشگر باشند.

مدیر پایگاه جهانی شوشتر در پایان افزود: معتقدیم آموزش مباحث گردشگری در مدارس می تواند نقش ویژه ای در ایجاد نگرش مثبت و سازنده در بین دانش آموزان ایجاد کند، از سوی دیگر این دانش آموزان سفیرانی محسوب می شوند که در خانه ها و در بین خانواده ها قادر خواهند بود در امر فرهنگ سازی این صنعت مفید و مؤثر واقع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز