خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۴۶۱

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 5 میلیارد کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان بهبهان با رصد اطلاعاتی از تردد یک دستگاه ایسوزو حامل کالای قاچاق در جاده کمربندی به سمت استیل مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی پس از رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علائم هشداردهنده خودروی مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودروی توقیفی 200 طاقه پارچه، 200 عدد پرده حمام، 144 عدد پستانک نوزاد، 3500 عدد چاقو اره ای و 144 عدد ست لیوانی تنظیف نوزاد فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد و برای پاسداری از سرزمین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز