خبرگزاری کار ایران

بیرانوند در گفت وگو با ایلنا:

هیچ خطری صنایع منطقه را تهدید نمی‌کند/ وجود مراکز مهم و حساس در شهرستان ماهشهر، مراقبت لازم نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۳۷۲

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: هیچ تهدید جدی و رسمی وجود ندارد و این مانورها و آماده باش ها صرفا جهت مقابله با خطرات احتمالی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، محسن بیرانوند در خصوص موج شایعات منتشر شده در فضای مجازی دال بر حملات احتمالی عربستان و متحدان آن و آماده باش منطقه ویژه و صنایع پتروشیمی، اظهار داشت: مرز و خاک کشور ایران همیشه دشمنان زیادی در کمین داشته و متحدان زیادی به دنبال دست درازی به این کشور هستند که از گذشته تا به امروز با هیچ دستاوردی چه نظامی و چه غیر نظامی موفق نشده اند به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: با تمام این اوصاف گفتنی است که نگرانی که امروز در بین مردم شهرستان حاکم شده و حرف و حدیث های گفته شده، تنها یک شایعه است و جای نگرانی نیست و لازم است که مردم به اخبار کذب بی توجه بوده و آرامش خود را حفظ کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماهشهر تصریح کرد: بدون شک اگر چنین اخباری صحت داشت، در همان ساعات اولیه از طریق مراجع و خبرگزاری های رسمی آن را مخابره و اعلام آمادگی می کردیم تا مردم تمهیدات لازم را اتخاذ کنند، اما واقعیت این است که هیچگونه تهدید جدی و رسمی صورت نگرفته و جای نگرانی نیست و این شایعات را به شدت تکذیب می کنم.

وی در خصوص اعلام آمادگی و آماده باش شرکت های پتروشیمی در منطقه، گفت: با وجود دشمنان قسم خورده این نظام و حساس بودن منطقه و این شهرستان و داشتن مراکز مهم و حساس، نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد، از اینرو نیروهای نظامی و امنیتی، منطقه سوم دریایی سپاه و صنایع ما همه روزه در حالت آمادگی کامل بوده و آماده هرگونه واکنش سریع و صریح هستند و با اتفاقات پیش آماده در کشور یمن و پالایشگاه نفت عربستان، هر عقل سلیمی حکم می کند که هوشیارتر باشد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: اینگونه مانورها در صنایع، طبیعی است و در روزهای آینده مانور شیمیایی هم خواهیم داشت و در گذشته هم داشته ایم و این مانورها در شرایط امروز صرفا یک آمادگی در برابر خطرات احتمالی خواهد بود.

رئیس شورای تامین شهرستان ماهشهر با اشاره به توان بالای ارتش و سپاه در پاسداری از کیان مملکت، افزود: قدرت بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران، اجازه هیچگونه تهدیدی را به هیچ کشوری نمی‌دهد. لذا از شهروندان تقاضا می شود به این شایعات دامن نزنند و اخبار را تنها از رسانه های معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز