خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر خبر داد:

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در شهرستان ماهشهر/ دستگیری بیش از ۶۰ معتاد متجاهر

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۱۷

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، رضا پاپی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و  برخورد با عاملان این پدیده، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق این فرماندهی دو خودرو باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند تا جهت بررسی اقدامات مقتضی را صورت دهند.

مقام ارشد انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، با برشمردن کالا های کشف شده عنوان کرد: در بازرسی های انجام شده تعداد ۹ دستگاه تلوزیون، یک دستگاه جارو برقی، ۱۲ طاقچه پارچه همچنین ۵۲۰۰ عدد فندک کشف و ضبط شد که با ارزش گذاری کارشناسان این محموله ۱۵۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

پاپی در ادامه با اشاره به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: این بار در این طرح به سراغ معتادان رفتیم و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و جمع آوری معتادین در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات منسجم تعداد ۶۰  نفر از معتادان متجاهر که سابقه حمل مواد مخدر را در پرونده خود داشته اند را از سطح معابر عمومی شناسایی و  دستگیر کردند و در نهایت به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، تصریح کرد: در این طرح بیش از ۶۰ معتاد متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند که از از این تعداد مقدار زیادی مواد مخدر از نوع تریاک سوخته ۵۶ گرم، هروئین معمولی ۴۹ گرم، شیشه ۴۳ گرم، شیره ۲۰ گرم، تراس ۳۵ گرم و تفاله تریاک ۳۵ گرم کشف شد.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز