خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر خبر داد:

کشف یک محموله قاچاق و ۴ قبضه اسلحه غیر مجاز در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۳۱

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، از کشف یک محموله قاچاق در ۲ دستگاه خودرو باری و ۴ قبضه اسلحه در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر ماهشهر، سرهنگ رضا پاپی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان ماهشهر، با رصد و کنترل دقیق خودروهای عبوری موفق به کشف و ضبط یک محموله قاچاق شد.

وی گفت: ماموران این سازمان ۲ دستگاه خودروی وانت مزدا و پراید وانت که حامل کالای قاچاق بودند را توقیف و محموله کشف شده را ۲ میلیارد و صد میلیون ریال ارزش گذاری کردند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو های توقیف شده موفق به ضبط ۱۲ دستگاه کولر دو تیکه، ۱۴ دستگاه ماشین لباسشویی بدون مدارک گمرکی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، در ادامه با اشاره به کشف ۴ قبضه اسلحه غیر مجاز، گفت: در اجرای طرح برخورد با عاملان تیر اندازی و جمع آوری سلاح های غیر مجاز در سطح شهرستان ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی تعداد ۴ نفر از دارندگان سلاح های غیر مجاز را شناسایی و با ‌کسب مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از منازل مجرمان تعداد ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، به همراه ۳ تیغه خشاب کلاش و ۲۳۱ گلوله، تعداد ۱۵۰ عدد تیر سلاح شکاری کشف ضبط شد که پس از تشکیل پرونده کشفیات همراه با صاحبان به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

سرهنگ پاپی در پایان ضمن یادآوری از غیر مجاز بودن نگهداری سلاح از دارندگان سلاح های غیر مجاز تقاضا کرد تا سلاح خود را به نزدیک ترین مقر انتظامی تحویل دهند.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز