خبرگزاری کار ایران

پس از کش و قوس‌های فراوان؛

شهردار بندر امام خمینی عزل شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۴۳۳

پس از کش و قوس های فراوان، شهردار پرحاشیه بندر امام خمینی (ره)، با رأی چند تن از اعضای شورای شهر، عزل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی (ره)، سریال پرحاشیه شورا و شهردار بندر امام صبح امروز با نقش آفرینی بهنام ادیبی، منتظر منصوری، ایمان فلاحی و حسین دورقی از اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی به پایان رسید.

بهنام ادیبی عضو شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره) و عضو پیگیر این طرح در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: بعد از گذشت ۲۱ ماه، شهردار حاضر به سکونت در شهر محل خدمتش نشد و با وجود فرصت زیادی که در اختیار داشت اما متاسفانه توجهی به این مهم نداشت و این موضوع باعث ضربه زدن به شهر و عدم رسیدگی به مشکلات آن شده بود و دلخوری و نگرانی همشهریان را نیز به دنبال داشت.

وی گفت: عدم حضور محمد عبیاوی در زمان های مورد نیاز، عدم حضور به موقع وی در جلسات، عدم حضور به بهانه های مختلف در شهر و جلسات، بی توجهی به شهر و مردم آن و عدم دلسوزی نسبت به شرایط فعلی و مشکلات شهر و تشکیل تیم کاری و ایجاد اختلاف بین اعضای شورای شهر، از مهم ترین عملکرد ۲۱ ماهه عبیاوی در شهر بندر امام خمینی (ره)، بود.

این عضو موافق برکناری شهردار، عنوان کرد: ذیل تبصره ماده ۹ با دعوت از فرماندار و اعضای کمیته تطبیق و نماینده شوراها، ساعتی پیش جلسه تشکیل و بعد از گذشت ۲۱ ماه، رأی بر عزل محمد عبیاوی صادر شد.

وی ادامه داد: از امروز تا معرفی شهردار جدید، محمدعلی فروتن زاد به عنوان سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره)، معارفه شد تا سکان هدایت این شهر را عهده دار شود.

ادیبی تصریح کرد: عزل شهردار با ۴ رأی موافق از مجموع ۷ رأی با قاطعیت صادر شد. گفتنی است که مثل همیشه شهردار در جلسه حضور نداشت، اما تأثیری در روند و اجرای جلسه نداشته و عزل و معارفه به شکل طبیعی به کار خود پایان داد.

این عضو موافق برکناری شهردار با معرفی سرپرست جدید شهرداری بندر امام خمینی (ره)، عنوان کرد: محمدعلی فروتن زاد پیش از این، کارشناس امور شهری و شهرسازی از پرسنل این شهرداری بوده و به عنوان یک فرد بومی و دلسوز بندر امام با شهر و مشکلات و دغدغه های مردم کاملا آشنایی دارد که با کمک پرسنل و شورا می تواند حال بد بندر امام را تیمار باشد.

وی با اشاره به شرایط فعلی شهر و نامطلوب بود اوضاع، گفت: حال فعلی شهر همچون دانش آموزی است که از شرایط آرمانی فاصله گرفته و نیاز به کلاس های جبرانی و تقویتی برای رسیدن به یک شرایط ایده آل را دارد و از سرپرست این مجموعه تقاضا می شود که ۳ شفیت کاری فعال و همسو با شورا برای پیشرفت و توسعه هر چه سریعتر شهر در نظر بگیرد تا خیلی زود به آن شرایط دلخواه و ایده آل برسیم.

عضو قدیمی شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره)، تصریح کرد: مردم بندر امام لایق و شایسته بهترین ها هستند و باید تمام مجموعه شهرداری و شورا دست به دست هم دهند تا این عقب ماندگی را جبران کنیم تا دیگر شرمنده همشهریان نباشیم.

ادیبی افزود: بدون شک اختلاف شورا و کم کاری شهردار ضربه مستقیم و سنگینی به شهر خواهد زد و دود آن به چشم مردم خواهد رفت، هر چند که تا امروز شرمنده مردم نجیب بندر امام شدیم، اما قول خواهم داد خیلی زود با عملکردی مثبت و خیره کننده، توسعه و پیشرفت شهر را به دنبال داشته باشیم و با تجهیز پارک ها، مراکز تفریحی، آسفالت خیابان ها و مبلمان شهری و توسعه فضای سبز، همچنین دیگر کارهای قابل توجه و مثبت، رضایت قلبی آن ها را به همراه داشته باشیم تا این عقب ماندگی و شرمندگی در این مدت را جبران کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضاء شورا باید سنجیده تر و دلسوزتر پای کار بیایند و کمک کنند تا اتفاقات گذشته تکرار نشود و از فروتن زاد هم تقاضا می شود روند شهردار گذشته را پیش نگیرد و در جلسات کمیسیون شورا و دیگر جلسات شرکت کند، پیگیر مصوبات و لایحه های تصویب شده در شورا و دغدغه اعضاء که دغدغه و نگرانی مردم هست باشد.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز