خبرگزاری کار ایران

حاجی‌زاده در گفت وگو با ایلنا:

خسارت ۱۵ تا ۸۰ درصدی زلزله به بافت فرسوده و روستایی مسجدسلیمان/ آماده‌باش کامل استان خوزستان/ احتمال وقوع پس‌لرزه‌های شدید

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۹۷۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایلنا به مسجدسلیمان، گفت: به دستور استاندار خوزستان، کلیه‌ نیروهای امدادی استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به مسجدسلیمان، کیامرث حاجی‌زاده بیان داشت: استاندار خوزستان دستور آماده‌باش کلیه نیروهای امدادی استان را صادر کرد و فرماندار مسجدسلیمان نیز جلسه ستاد بحران در شهرستان را تشکیل داده است.

وی افزود: ما به‌اتفاق مسئولان  استانی در منطقه حضور پیاده کرده‌ایم و بازدید میدانی و هوایی انجام‌ گرفت. متأسفانه تا این لحظه، حدود ۵۰‌ مصدوم گزارش شده که ۳ مصدوم متعلق به روستاهای شهرستان ایذه هستند.

حاجی‌زاده بیان داشت: استان و شهرستان‌های هم‌جوار مسجدسلیمان، در حال آماده‌باش کامل هستند. چون منطقه کوهستانی است، احتمال دارد این پس‌لرزه‌ها ادامه پیدا کند و باید جوانب احتیاط رعایت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر نحوه امدادرسانی و میزان خسارات وارده، گفت: هلال‌احمر اقدام به توزیع چادر بین آسیب دیدگان ناشی از زمین‌لرزه کرده و اورژانس استان نیز با تمام امکانات خود در منطقه مستقر است. منازل روستایی و بافت فرسوده، از ۱۵ تا ۸۰ درصد خسارت دیده‌اند که تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن حضور پیدا کرده‌اند تا نسبت به بحث تسهیلات بلاعوض و تعیین خسارت، اقدام کنند. البته منازل به‌صورت ۱۰۰ درصد تخریب نشده‌اند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز