خبرگزاری کار ایران

با تجهیز مراکز مخابراتی صورت گرفت؛

اتصال اینترنت خانگی به روستای شیخ صگور صالح سوسنگرد/ ارائه سرویس‌های اختصاصی دیتا در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۷۶

تجهیز مرکز تلفن روستایی شیخ صگور صالح سوسنگرد به دیتای ADSL و ارائه سرویس‌های اختصاصی دیتا در مرکز مخابرات هندیجان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز ۱۳ تیرماه و در راستای توسعه شبکه ارتباطی در روستاها ومناطق کم برخوردار و به منظور کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها، باهمت وتلاش کارکنان حوزه معاونت شبکه منطقه خوزستان، دیتای adsl مرکز تلفن کم ظرفیت روستای شیخ صگور صالح سوسنگرد، با ظرفیت ۳۲ پورت نصب وراه اندازی شد که برای مجهز نمودن این مرکز به دیتای پرسرعت، مبلغی بیش از  ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

براساس این گزارش، ساکنین این روستا می‌توانند با شماره گیری تلفن گویای ۲۰۲۰ از تلفن ثابت خود، نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت خانگی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، روستای شیخ صگور صالح از توابع شهرستان دشت آزادگان، دارای یک مرکز مخابراتی کم ظرفیت ۲۵۶ شماره ای است و جمعیت ۱۳۶۰ نفری دارد.

همچنین سوئیچ و تجهیزات ارائه دهنده سرویس‌های دیتا(اینترنت-اینترانت-mpls و...) با سرعت های بالا در مرکز تلفن مخابراتی شهرستان هندیجان نصب وراه اندازی شد.

براساس این گزارش، امروز همچنین با تلاش و همت کارکنان حوزه معاونت شبکه منطقه و در راستای ارتقاء و توسعه شبکه دیتای خوزستان، یک دستگاه سوییچ ارائه دهنده سرویس‌های دیتا (اینترنت-اینترانت-mpls و...) با سرعت های بالا در مرکز تلفن ثابت شهرستان بندر هندیجان با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نصب و راه اندازی گردید.

بهره مندی ارگانها و سازمانها از سرویس‌های اختصاصی دیتا با سرعت بالاتر از  10MEG بمنظور ارائه خدمات الکترونیک با سرعت و کیفیت بالا به شهروندان، از اهداف نصب و راه اندازی این سوییچ می باشد.

گفتنی است، مرکز مخابرات هندیجان، ۹۲۰۰ شماره تلفن ثابت منصوبه شهری و روستایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز