خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک نیروی انتظامی و شبکه بهداشت ماهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۰۲۲

پیش از ظهر امروز 4 تیرماه نشست مشترک سازمان نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر با هدف تعامل بیشتر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، نشست مشترک نیروی انتظامی و شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر، به منظور تعامل و همکاری بیشتر در راستای بالا بردن ضریب امنیت بیمارستان های تحت پوشش برگزار گردید.

این جلسه با حضور محمد شنبدی، فرماندهی نیرو انتظامی، مسئول حراست و معاون بهداشت شبکه همچنین رئیس بیمارستان حاجیه نرگس برگزار شد.

در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر،  با بیان اهمیت حفظ امنیت و آرامش جامعه، اظهار داشت: امنیت پایدار امنیتی است که با مشارکت همه دستگاه ‌های دولتی و تعامل مردم برقرار شود و تمرکز بر تامین منافع عمومی جامعه از محورهای اصلی این ارتباط است.

وی گفت: نیروی انتظامی یکی از بازو های مهم حاکمیت در تامین امنیت جامعه و پیشبرد مؤثر اهداف نظام خواهد بود که در فرهنگ دینی ما منافع عمومی به عنوان بیت المال تعریف شده که حوزه سلامت یکی از این منافع محسوب می‌شود.

شنبدی افزود: نیروی انتظامی می‌تواند در راستای برقراری نظم و امنیت همچنین آرامش این حوزه اقدامی مؤثری را از خود به نمایش بگذار.

همچنین در این نشست در خصوص همکاری و تعامل نیروی انتظامی با شبکه بهداشت و درمان در واحدهای زیر مجموعه شبکه و همچنین بالا بردن ضریب امنیتی بیمارستان های تحت پوشش عوامل به بحث و گفت وگو پرداختند و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز