خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

دستگاه های دولتی در هزینه های جاری و عمرانی خود صرفه جویی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۴۴۶

استاندار خوزستان گفت: با توجه به شرایط مالی دولت در سال جاری، دستگاهها باید در هزینه های جاری و عمرانی خود صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی ظهر امروز شنبه ۱ تیر ماه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: تجمیع و تقلیل کارگروه های ۱۲ گانه اقدام خوبی است.

وی افزود: کارها باید بصورت کارشناسی و مطالعه شده به شورای برنامه ریزی ارائه شود تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود و اینگونه امکان اشتباه و خطا در تصمیم سازی ها کاهش یافته و پروژه هایی که خواست مردم و نیاز منطقه نیست کمتر خواهد شد.

استاندار خوزستان با اشاره شرایط مالی دولت در سال جاری تصریح کرد: دستگاهها در هزینه های جاری و عمرانی خود صرفه جویی پیشه کنند و اولویت خود را بر اتمام پروژه های بیش از ۸۰ درصد پیشرفت کار قرار دهند، چرا که در رضایت مندی مردم نقش دارد.

وی در خصوص سلامت اغذیه فروشی های سطح استان خاطرنشان کرد: ورود در بررسی رعایت بهداشت و سلامت اغذیه فروشی ها کار ارزشمندی است، اما نباید موجب ممانعت و ایجاد تحریک های اجتماعی در جامعه شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: جوانان تنوع طلب هستند و مذاق های مختلفی دادندکه باید دیده شود تنوع رستوران ها و خدمات آنها در جذب جوانان مؤثر است.

شریعتی در پایان بیان کرد: با رعایت امنیت سلامت تنوع بخشی داشته باشیم تا جوانان بتوانند با هزینه های اندک شغلی را برای خود فراهم کنند که از تنوع لازم برخوردار باشد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز