خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

ضرورت تکریم ارباب رجوع و تسریع در پرداخت تسهیلات سیل زدگان توسط بانک های عامل شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۷۳

سرپرست فرمانداری حمیدیه خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات و همچنین تعامل بین دستگاه های اجرایی شهرستان جهت ارائه خدمات و پیشبرد اهداف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در دومین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع و دستور کار جلسه، خواستار تشکیل مستمر جلسات ستاد بازسازی شهرستان شد.

وی در ادامه، با تاکید بر تسریع در بازسازی و پرداخت تسهیلات بلاعوض معیشتی توسط بانک های عامل شهرستان، خواستار تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حمیدیه،جهت ارائه خدمات و پیشبرد اهداف شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه خاطرنشان کرد: کلیه بانک های عامل شهرستان براساس دستور العمل قرارگاه ستاد بازسازی مناطق سیل زده استان، ضمن تکریم ارباب رجوع نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات به آسیب دیده گان اقدام لازم را به عمل آورند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان  در پایان به سیل بند در محدوده شهر حمیدیه اشاره کرد و افزود: ادارات مربوطه پیگیری های لازم جهت حفظ، نگهداری و ایمن سازی سیل بند مذکور با توجه به ضوابط و مقررات ایمنی، فنی و زیبا سازی شهری را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز