خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان:

در راستای تسهیل در امور مردم، قانون را خَم کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۸۹۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به قول دولتمرد بزرگ نظام جمهوری اسلامی، شهید رجایی: در انجام کار مردم قانون شکنی نکنید، اما میتوانید قانون را خم و منعطف کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، کیامرث حاجی زاده عصر دوشنبه ۲۰ خردادماه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان و هویزه که در سالن مانیتورینگ ستاد بحران برگزار شد، اظهار کرد: زحمات زیادی در مدیریت سیلاب خوزستان کشیده شد و همه ما یک کار بزرگ‌ جهادی در مقابله با سیل انجام‌ دادیم.

وی افزود: همراهی و تعامل مردم، اصحاب رسانه و همه ارگانها و دستگاه ها در این مدت برای کنترل این سیلاب بی سابقه  بسیار چشمگیر بود.

حاجی زاده تصریح کرد: قطعا کار ما بی نقص نیست و ضعف هایی وجود داشته، اما نسبت به حجم گسترده و بازه زمانی سیلاب عملکرد خوبی داشته و رضایتمندی مردم را به همراه داشته ایم.

وی با اشاره با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مرحله بازسازی را مانند مرحله مقابله جدی بگیرید، خاطرنشان کرد: مدیران استان‌ خوزستان در مراحل پیش بینی، آمادگی، مقابله، و بازسازی نشان دادند که منویات رهبری را تا کنون اجرا کرده و در ا امه نیز اجرا خودهند کرد و پای کار ایستاده اند و بابت ضعف ها و کاستی ها عذرخواهی کرده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تاکید کرد: اکثر مدیران، بخشداران، فرمانداران استان تا پای جان خطر را در بحث مقابله با سیلاب حس کردند و شبانه روز پای کار بودند و این بیانگر این است که همه ما گوش به فرمان فرامین رهبری هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در بازه زمانی کوتاه هر چه سریعتر اراضی زیر آب شهرستان های دشت آزادگان و هویزه را برای کشت تابستانه آماده کنیم، چرا که اولویت اول دولت، شورای تامین و شورای بحران آماده سازی اراضی برای کشت تابستانه است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه ما به صورت میدانی در مناطق سیل زده حاضر بودیم، بیان کرد: از نزدیک شاهد قدردانی مردم شریف مناطق سیل زده از نظام جمهوری اسلامی و مدیران استانی و خادمان خودشان هستیم، البته مشکلات عظیمی نیز مانند از دست دادن منازل، وسایل زندگی، اراضی از دست رفته و گرمای طاقت فرسا وجود دارد که بر آنها واقف هستیم.

وی تاکید کرد: هر چه سریعتر باید خسارت کشاورزان پرداخت شودو انتظار داریم از دستگاه های مرتبط با این امر تعجیل کنند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با تشکر از مجموعه بنیاد مسکن، گفت: احداث و بازسازی  منازل در همه مناطق سیل زده  آغاز شده است.

حاجی زاده ادامه داد: از سازمان آب و برق نیز تقاضا می کنیم کانال ها و زهکش ها هر چه سریعتر آماده و راه اندازی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پایان عنوان کرد: قانون شکنی نکنیم، اما میتوانیم برای انجام دادن و تسهیل در امورات مردم قانون را خم و منعطف کنیم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز