خبرگزاری کار ایران

دالوند خبر داد:

دستگیری سارقین حرفه‌ای محتویات خودرو با ۱۹ فقره سرقت در اهواز 

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۶۰

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو از برخی نقاط شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق ۲ سارق حرفه‌ای محتویات خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در کمینگاهشان، دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این دو سارق، اموال سرقتی زیادی از جمله دو عدد باتری خودرو، شش عدد باند سیستم پخش خودرو، سه دستگاه آمپلی فایر، یک دستگاه خازن سیستم صوتی، سه دستگاه سیستم پخش خودرو، یک دستگاه لب تاپ و همچنین تعداد دو عدد اسپری فلفلی، تعداد ۱۰ عدد شوکر برقی و ۶ عدد دستبند فلزی کشف گردید.

وی عنوان کرد: متهمین در تحقیقات به عمل آمده به ۱۹ فقره سرقت محتویات داخل خودرو از نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمین به مرجع قضایی، از شهروندان درخواست نمود تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه افراد فرصت‌طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شایسته صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز