خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

کشف لوازم خانگی قاچاق در ایذه

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۷۹

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک میلیارد و 160 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی ایذه با تحقیقات تخصصی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ صالحی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایذه با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از خودروی توقیفی 48 دستگاه پنکه ایستاده رطوبت ساز، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه ماشین لباسشویی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز