خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم ایجاد زیرساخت ها جهت استقبال از زائرین حسینی

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۴۱۸

استاندار خوزستان بر لزوم ایجاد زیرساخت ها جهت استقبال از زائرین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: امسال پیش بینی می شود سه و نیم میلیون نفر زائر حسینی داشته باشیم که این رقم بیش از سال های گذشته می باشد؛ لازم است قبل از شروع ایام محرم و صفر تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز استقبال از زائرین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت های اربعین در کمک رسانی به سیل زدگان استان تأثیر فراوانی داشت، افزود: با ساماندهی سریعی که در زمینه پشتیبانی از از سیل زدگان با استفاده از زیرساخت های اربعین انجام گرفت توانستیم در بخش تامین غذا از طریق استقرار مواکب در مناطق سیل زده و توزیع روزانه غذا و همچنین استفاده از قرارگاه های راهیان نور جهت ایجاد کمپ های اسکان خدمات خوبی را به مردم ارئه دهیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اعضای ستاد اربعین بویژه فرمانداران باید مناطق مورد نظر را از نظر آب و فاضلاب، برق، مخابرات و جاده تجهیز کنند تا بتوانیم امسال بهتر از سال های قبل خدمات رسانی کنیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: منابع طبیعی در زمینه مالچ پاشی و نهال کاری اقدام کند تا از روان شدن شن های روان پیشگیری شود و مسأله خاصی در این بخش بوجود نیاید.

وی خطاب به سازمان حج و زیارت گفت: این سازمان در صدور ویزا توجه لازم را داشته باشد که شاهد ازدحام یا تاخیر در صدور ویزای اربعین نباشیم.

استاندار خوزستان در پایان از خدمات رسانی نیروهای مسلح در ایام سیل و اربعین تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز