خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کلاهبردار 8 میلیاردی در اهواز به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۴۱

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار 8 میلیارد ریالی در شهرستان "اهواز" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش دلار، با توجه به حساسیت آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام تحقیقات کامل و جامع از شاکی مشخص شد، وی برای انجام معامله ای کلان در خصوص امور مربوط به یک شرکت، اقدام به تحویل یک فقره چک بانکی به مبلغ 8 میلیارد ریال به شخص دلال که به عنوان واسطه در انجام معامله مذکور معرفی شده بود، کرده و متهم به بهانه مراجعه به صرافی برای معاوضه مبلغ چک با دلار، پس از تحویل چک مذکور از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات علمی و فنی، متهم را در یکی از مناطق شهرستان "اهواز" شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه ارتباطی در این خصوص شد، ولی در ادامه در مواجهه با دلایل و قرائن به بزه انتسابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز