خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت:

مردم به شایعات توجه نکنند/ هدایای کویت به سیل زدگان از بازار ایران تهیه شده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۷۲

نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت با تکذیب شایعات مرتبط با جابه جایی اقلام امدادی و مواد غذایی کویتی با ایرانی، گفت: به دلیل سرعت، فوریت و کیفیت بالای اجناس ایرانی و قیمت کمتر، همه اقلام امدادی از تهران خریداری و با هواپیما به طور مستقیم به خوزستان و سایر مناطق سیل زده ایران ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، انور عبدالله الحساوی درباره برخی شایعات و ابهامات مرتبط با کمک‌های انسان دوستانه هلال احمر کویت و ادعاها در خصوص عدم توزیع آنها، اظهار کرد: تهیه و خرید اقلام امدادی و مواد غذایی از بازار ایران برای ما ساده‌تر و ارزان تر بود.

وی افزود: ما این اجناس را از تهران خریداری کردیم و به وسیله هواپیما به طور مستقیم از تهران به خوزستان و سایر مناطق سیل زده ارسال کردیم، زیرا اگر می‌خواستیم همین اجناس را از کویت خریداری و با هواپیما به ایران ارسال کنیم، می‌بایست هزینه بیشتری پرداخت می‌کردیم.

نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت گفت: علاوه بر این، با توجه به نیاز سیل‌زدگان و فوری بودن کمک‌ها، عنصر زمان و رسیدن سریع این اجناس به آنان برای ما اهمیت حیاتی داشت.

وی به مردم ایران و سیل زدگان توصیه کرد که به شایعات توجهی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز