خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه:

مدارس حمیدیه از فردا شنبه آماده تعلیم و تربیت هستند/ توزیع پکیج آموزشی بین مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۰۹

سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه آماده سازی فضاهای آموزشی مناطق سیل زده جهت ادامه تحصیل دانش آموزان که با حضور معزی معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و سایر اعضاء در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، گفت: کلیه مدارس آموزشی شهر و روستا شهرستان حمیدیه از روز شنبه جهت تعلیم و تربیت و آماده هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه در رابطه با آماده سازی فضاهای آموزشی مناطق سیل زده جهت ادامه تحصیل دانش آموزان شهرستان حمیدیه، اظهار کرد: پس از زیر‌ آب رفتن تعدادی از روستاهای شهرستان برخی از مدارس حمیدیه در اختیار اسکان سیل زدگان و گروه های جهادی قرار گرفت.

وی افزود: اما با توجه به اهمیت موضوع و اولویت قرار دادن تعلیم و تربیت  مدارسی که در اختیار سیل‌زدگان بود تخلیه و  فضاهای آموزشی شهرستان برای ادامه تحصیل دانش آموزان با توجه به زمان اندک باقی مانده قرار می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه بیان کرد: کلیه مدارس آموزشی شهر و روستا شهرستان حمیدیه از روز شنبه جهت تعلیم و تربیت  آماده هستند.

هاشمی عنوان کرد: با توجه به زیر آب رفتن روستاهای مسیر خسرج، اداره آموزش و پرورش شهرستان نسبت به مهیا و فراهم کردن زمینه لازم جهت ادامه تحصیل دانش آموزان مناطق سیل زده اقدامات لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: اداره نوسازی و تجهیز مدارس  نیز خسارت های وارده و آماده سازی مدارس مناطق سیل زده شهرستان را برآورد کرد.

هاشمی گفت: با توجه به مشکلات اجتماعی و اقتصادی پیش آمده در مناطق سیل زده مقرر شد اداره آموزش و پرورش با همکاری هلال احمر و ستاد معین کرمان، پکیج های آموزشی تهیه و به مناطق سیل‌زده اعطا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز