خبرگزاری کار ایران

بخشدار اسماعیلیه اهواز عنوان کرد:

احداث ۴۰ کیلومتر سیل بند در بخش اسماعیلیه اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۰۳

بخشدار اسماعیلیه اهواز گفت: با توجه به هم سطح بودن زمین های کشاورزی و رودخانه کارون بیش از ۴۰ کیلومتر سیل بند احداث و ۳۰ کیلومتر نیز ترمیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بهمن یوسفی امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در خصوص آخرین وضعیت بخش اسماعیلیه اظهار داشت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران و فرمانداری اهواز در خصوص بالا آمدن آب رودخانه کارون، این بخشداری کلیه تدابیر و امکانات را برای جلوگیری از خسارات اندیشید.

وی گفت: تاکنون فقط روستای ملیحان در محاصره آب قرار دارد و ۱۰ خانه از روستاهای این بخش دچار آبگرفتگی شدند.

بخشدار اسماعیلیه اهواز افزود: کلیه برنامه های بهداشتی و غذایی برای خسارت دیدگان سیلاب در نظر گرفته ایم و سپاه پاسداران استان فارس نیز تیم پزشکی و پرستاری را در منطقه مستقر کرده است.

یوسفی در خصوص مشکلات موجود در منطقه و لزوم توجه ویژه دولت بیان کرد: با توجه به اینکه راه های چندین روستا قطع شده است و کار امداد رسانی را با مشکل مواجه می کند نیاز است امکاناتی از جمله پوشاک بچه، مواد شوینده، مواد غذایی و امکانات بهداشتی برای مردم به این مناطق ارسال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: با همکاری مردم بخش اسماعیلیه و حضور شرکت نیشکر امیر کبیر، بنیاد برکت، بنیاد مسکن، سپاه پاسداران بیش از ۴۰ کیلومتر سیل بند احداث و ۳۰ کیلومتر از نقاط آسیب پذیر سیل بندها ترمیم شد.

یوسفی در پایان ضمن تاکید بر استقرار اورژانس در منطقه گفت: از اورژانس و فوریت های پزشکی استان خواستاریم که خودروهای اورژانس در بخش اسماعیلیه بصورت شبانه روز مستقر کنند تا اگر مشکلی بوجود آمد بتوانیم کار امداد رسانی را سریعتر انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز