خبرگزاری کار ایران

منصور قمر:

از سفر غیر عملیاتی مسئولین به خوزستان جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۶۱

مشاور استاندار خوزستان در امور پتروشیمی و بنادر و دریانوردی، می گوید: قطع سفر مقامات غیر عملیاتی در بحران سیل به خوزستان بالاترین خدمت به مردم استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دکتر منصور قمر در ادامه این یادداشت خود می گوید: با ادامه روند فعلی، مدیریت استان ناچارا باید بخشی از وقت خود راصرف میزبانی از مقامات نماید!!

بر هیچ کس پوشیده نیست در اوضاع کنونی آنچه برای مدیریت استان که خط مقدم  فعالیت ها و زحمات با هدف کاهش خسارات ناشی از سیل است، وقت و  زمان می باشد  و بقولی برای آنها وقت طلاست. اینکه در این برهه  برخی مقامات کشوری که در عرصه کار و عملیاتی مقوله سیل و بحران نیستند حتی با انگیزه همدردی بطور گسترده در این اوضاع خاص وارد خوزستان می شوند، بپذیرند  در حالیکه الویت صرف وقت توسط مدیریت و مدیران بحران استان برای مهار سیل و ارائه راهکار در رفع این حجم از مشکلات مردم  است، ناچارا می بایست برای میزبانی از آن مقامات اوقات  قابل توجهی را صرف آنها نمایند، که اگر اجازه بدهند زمان مذکور هم‌ به سمت کارهای عملیاتی در جریان سیل توسط مدیران  عملیاتی استان صرف شود، قطعا مطلوب تر خواهد بود.

قمر ادامه می دهد: توصیه ما این است، به دولت و دیگر قوا اعلام شود از سفرهای غیر عملیاتی به خوزستان خودداری نمایند که این خود، بالاترین خدمت به سیل زدگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز