خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات ناجا:

وضعیت مطلوب در خوزستان نتیجه همدلی و همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۱۶

معاون عملیات ناجا پس از بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، گفت: همدلی، همزبانی و همکاری مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی باعث ایجاد وضعیت مطلوب در استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سردار "حسین ساجدی نیا"، اظهار داشت: از همان ساعت اولیه وقوع سیل در برخی نقاط کشور، نیروی انتظامی برای خدمت به مردم به خصوص در استان خوزستان وارد عمل شد و با همت همکاران قرارگاه امام علی(ع) امنیت مطلوبی در سراسر استان برقرار کرد..

این مقام انتظامی اذعان کرد: در رابطه با اقدامات انتظامی، امنیتی و تردد، مشکل خاصی نداشتیم و کلیه مصوبات، اجرایی و عملیاتی شدند که نتیجه آن، وضعیت مطلوب حاکم بر استان است.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان خوزستان از بالگرد، بال ثابت و پهباد استفاده شد، تصریح کرد: برای کمک و همیاری بیشتر، یگان ویژه و دریابانی ناجا نیز حضور فعال در کنار مردم داشتند.

وی ادامه داد: همدلی، همزبانی و همکاری مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی از نکات بسیار مهمی است که باعث شد، شاهد وضعیتی مطلوب در سراسر استان باشیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم خوزستان همان گونه که در دوران دفاع مقدس دلیرانه مقاومت می کردند، هم اکنون در کنار همکاران و نیروهای امدادی برای مقابله با سیل، سیل بند ایجاد کرده اند تا راه نفوذ آب را ببندند. درست همانند زمان جنگ که سنگر می ساختند و جان بر کف در میدان رزم بودند.

سردار ساجدی نیا بیان داشت: در سرکشی که به عمل آمد نکته مهم این بود که هموطنان از سراسر کشور حتی از استان گلستان و مازندران که خود آسیب دیده سیل بودند برای کمک رسانی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده بودند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون عملیات ناجا با تاکید بر اینکه با همدلی مجموعه نیروی انتظامی، مردم و سایر دستگاه ان شاءالله شاهد بازگشت وضعیت عادی به استان خواهیم بود، خاطر نشان کرد: هموطنان برای جلوگیری از انتشار شایعات، اطلاعات و اخبار مربوطه را از طریق رسانه ملی اخذ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز