خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا خوزستان خبر داد:

برخورد پلیس خوزستان با شایعه سازان حوادث سیل در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۹۲

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: پلیس با افرادی که بخواهند با انتشار شایعه در خصوص حوادث سیل اخیر در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش جامعه شوند، برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ شاهین حسنوند اظهار داشت: از چند روز گذشته تصاویری در خصوص سیل و حوادث آن در فضای مجازی دست به دست در حال انتشار است که در آنها از خسارات مالی و جانی گفته می شود که با کمی تعمق و دقت می‌توان پی برد این تصاویر متعلق به خسارات سیلاب در خارج از کشور یا مربوط به حوادث گذشته است.

وی ادامه داد: کاربران فضای مجازی به شایعات و دروغ ‌پردازی ‌های برخی شبکه‌های مجازی در خصوص بارندگی و سیل توجه نکرده و به آن دامن نزنند و اخبار بارندگی و سیل را تنها از طریق ستاد بحران استان، رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند.

سرهنگ حسنوند از شهروندان خواست: به خبرهایی که از منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند؛ چرا افراد سودجو می‌خواهند با سوء استفاده از سیل اخیر، مخاطبان و دنبال‌کننده‌های صفحات و کانال‌های خود را افزایش دهند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فتا با رصد مستمر فضای مجازی در صورت مشاهده هر گونه شایعه یا محتوایی که باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش جامعه شود، با شناسایی منتشر کنندگان این تصاویر، برخورد لازم با آنان صورت‌ می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز