خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در جمع مردم روستای رمانه شوشتر:

هیچ اولویتی برای دولت بالاتر از نجات جان مردم در برابر سیل نیست/ دولت برای جبران خسارات سیل خوزستان در کنار مردم ایستاده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۴۶

معاون اول رئیس جمهور موکدا از مردم درخواست کرد در مواجهه با سیل اولویت آنها نجات جانشان باشد و گفت: دولت با تمام توان در زمینه مقابله با سیلاب‌ها و پس از آن جبران خسارات سیل در کنار مردم ایستاده است و برای دولت هیچ اولویتی بالاتر از حفظ جان مردم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسحاق جهانگیری که به منظور مدیریت بحران سیل به استان‌های غربی و جنوبی کشورمان سفر کرده است، روز دوشنبه در مسیر عزیمت از خرم‌آباد به اهواز در جمع مردم روستای رمانه از توابع منطقه شعیبیه شوشتر حضور یافت و اظهار داشت: دولت وظیفه دارد مشکلات مردم منطقه را در مواجهه با سیلاب حل و سیل‌بند منطقه را تقویت کند. 

 

وی افزود: به دنبال بارش‌های کم سابقه در جنوب غربی کشور سیل‌های بزرگی در حال ورود به خوزستان است. برای دولت در این زمینه مهمترین مساله جان مردم است و هیچ موضوعی بر این مساله اولویت ندارد. 

معاون اول رئیس جمهور از مردم درخواست کرد در مواجهه با سیل اولویت را حفظ جانشان قرار دهند و گفت: دولت در مواجهه با سیل و مدیریت پیامدهای آن با تمام توان در کنار مردم است و جای نگرانی در این زمینه نیست. 

جهانگیری تصریح کرد: اگر به هر دلیلی آب وارد خانه و روستاها شد، مردم در اولین فرصت جانشان را نجات دهند و این درخواست اصلی ما از مردم است. 

وی با اشاره به خسارت‌های باقی مانده از سیلاب پیشین در منطقه شعیبیه شوشتر، خاطرنشان کرد: اهالی منطقه شعیبیه شوشتر مطمئن باشند که خسارت‌های سیل قبل به آنها پرداخت می‌شود و همچنین اگر خسارت‌های جدیدی نیز به منطقه وارد شد، نسبت به پرداخت خسارات اقدام خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور از مردم محلی بابت مشارکت جدی در ساخت سیل بندها و همکاری با مسئولان برای مهار شرایط بحرانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز