خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان مطرح کرد:

تصویب ۶۱۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بندها و لایروبی رودخانه ها در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۸۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید ۶۱۰ میلیارد ریال برای استحکام بخشی سیل بندها، لایروبی رودخانه ها و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سواحل رودخانه ها و سدها در هیات دولت مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: با اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید، وزیر کشور و پیگیری‌های استاندار خوزستان و ارائه مستندات کافی و لازم از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان و سازمان آب و برق در شورای عالی آب کشور و پیگیری‌های مستمر مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال برای استحکام بخشی سیل بندها، لایروبی رودخانه ها و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سواحل رودخانه ها و سدها در هیأت دولت مصوب و توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: پیگیری ها برای گرفتن تخصیص این اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: انشاالله سازمان آب و برق استان با برنامه ریزی دقیق  و با گرفتن این اعتبار بتواند مشکل استحکام بخشی سیل بندها  و لایروبی را رودخانه‌ها را طی یک برنامه زمان بندی شده و به موقع انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز