خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دالوند خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودروهای پارک شده در اطراف بیمارستان ها در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۸۳

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو های پارک شده در اطراف بیمارستان، با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو های پارک شده در اطراف برخی بیمارستانها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس کلانتری ۱۳ این فرماندهی موفق شدند سارق را در اطراف یکی از بیمارستان های پرتردد شهر و در حالی که در حال سرقت از یک خودرو بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از این سارق، انواع سوئیچ خودرو، پیچ گوشتی جهت باز کردن درب خودرو ها، سه عدد کیف پول، مدارک شناسایی، تعدادی کارت های بانکی و سه عدد انگشتر طلا مربوط به مالباختگان، پنل سیستم پخش خودرو، مبالغی وجوه نقد و یک قبضه چاقو کشف گردید و متهم در تحقیقات پلیسی بعمل آمده به ۱۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در اطراف بیمارستان های شهرستان اهواز اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی از شهروندان درخواست نمود؛ هنگامی که به مراکز درمانی و بیمارستانها مراجعه می کنند قبل از ترک خودرو حتما موارد ایمنی را رعایت کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز