خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۱۵

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، متن پیام تبریک سید امید شهیدی نیا به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دهۀ مبارک فجر، طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم الهی است. انقلابی مردمی که در پگاه روشن 22 بهمن مطلّع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق طلب شد.

این انقلاب شکوهمند با بروز تحولاتی عظیم در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور، دستاوردهای شگرفی را به همراه داشت به گونه ای که ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار و به برکت خون پاک شهدا قلـه های پیشرفت و تعالی را فتح نموده است.

در این راستا صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی ارزش آفرین در جایگاه و اولویت نخست اقتصاد کشور افتخار آن را دارد که در توسعه و تکمیل زنجیره ارزش و اشتغال مولد به ایفای نقش مؤثر خود در چرخه اقتصاد بپردازد و از این منظر منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عنوان یکی از محورهای مهم و استراتژیک توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی کشور نقشی بی بدیل را ایفا می نماید.

اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره شهداء و امام شهدا، این ایام را به همه خدمتگذاران خصوصاً کارکنان خدوم و سخت کوش منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از درگاه خداوند منان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت این ارزش ها و سربلندی میهن عزیزمان را مسئلت دارم.

سید امید شهیدی نیا

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز