خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری آغاجاری:

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم توسط مدیریت بحران در راستای ایمن سازی آغاجاری قبل از وقوع حادثه

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۱۲

سرپرست فرمانداری شهرستان آغاجاری گفت: مکاتباتی با ستاد مدیریت بحران استان خوزستان صورت گرفته تا بخشی از خانوارهای مستقر در بافت فرسوده به نقاط دیگر شهر انتقال یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد پاکدل با اشاره به نامگذاری پنجم دی ماه به عنوان روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، اظهار داشت: می بایست تمهیدات لازم در راستای ایمن سازی قبل از وقوع حادثه اندیشیده شود.

وی افزود: با توجه به وجود بافت فرسوده و نقاط آسیب پذیر زیاد در شهرستان آغاجاری، پیگیری و مکاتباتی با ستاد مدیریت بحران استان صورت گرفته تا بخشی از خانوارهای مستقر در بافت فرسوده به نقاط دیگر انتقال یابند.

پاکدل ضمن تشکر از خدمات رسانی شبانه روزی جمعیت هلال احمر در مواقع بحرانی، گفت: انتظار داریم دغدغه کمک به همشهریان در مواقع اضطراری توسط سایر دستگاه های متولی در این امر بویژه آن دسته از ادارات خدمات رسانی که کم کاری می کنند، وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آغاجاری افزود: ضروری است هر یک از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران ضمن دانستن شرح وظایف مشخص دستگاه مربوطه، در مواقع بحرانی و بارندگی برای خدمات رسانی به شهروندان به صورت شبانه روزی در شهرستان مستقر شوند؛ همچنین به عنوان یک مجموعه هماهنگ و همدل با یکدیگر همکاری نموده و نسبت به آماده سازی تمامی تجهیزات و امکانات خود جهت مدیریت بحران و جلوگیری از سرایت آن به بخش های دیگر اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری آغاجاری در خصوص آنفلوانزای حاد پرندگان، بیان داشت: به دلیل انتقال این بیماری به انسان لازم است اقدامات پیشگیرانه  با همکاری دامپزشکی، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه های ذیربط صورت گیرد و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص از طریق فضای مجازی و رسانه ها به مردم انجام شود.

انتهای پیام/
ناصرحکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز