خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار نمایندگان کارگران نیشکر هفت تپه با دبیرکل خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۱۲۱

نمایندگان کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ظهر امروز جمعه ۲۳ آذرماه با دبیرکل خانه کارگر در دزفول دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این دیدار نمایندگان کارگری در مورد پیگیری مصوبات جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس از علیرضا محجوب سئوالاتی پرسیدند که محجوب در پاسخ به این سئوالات اعلام کرد: تمامی موارد بطور جدی در حال پیگیری است و جلسات تهران که در خصوص شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حضور نمایندگان کارگری برگزار شد، بسیار پر محتوا و تاثیرگذار بوده است.

همچنین در این دیدار، نمایندگان کارگران از دبیرکل خانه کارگر درخواست کردند که به هر طریق ممکن از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بازدید نموده و با مشکلات کارگران از نزدیک آشنا شود؛ اما به علت اینکه محجوب می بایست جهت شرکت در جلساتی در اهواز برای موضوعات گروه ملی فولاد شرکت می کرد، این بازدید به وقت دیگری موکول شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید فرصت کافی برای هفت تپه اختصاص یابد و بازدیدهای کوتاه، نمی تواند نتیجه بخش باشد.

در ادامه، نوری نماینده شهرستان شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی نیز طی مکالمه ای با محجوب در رابطه با این بازدید هماهنگی های لازم را بعمل آورد، چرا که معتقد است علیرغم بازگشت آرامش به مجموعه هفت تپه نباید این شرکت به دست فراموشی سپرده شود و نیازمند حمایت و پیگیری مداوم است.

در پایان این دیدار، نمایندگان کارگری هفت تپه در خصوص وضعیت تشکل های کارگری در هفت تپه با دبیرکل خانه کارگر گفت و گو و دغدغه‌های کارگران در این خصوص را منتقل کردند و از طرف محجوب قول مساعد داده شد که خواسته کارگران بطور ویژه پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز