خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۳۸۶

اولین جشنواره ورزشی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در رده سنی نونهالان و نوجوانان، با هدف توسعه ورزش همگانی در راستای ترویج فرهنگ ورزشی، برای کارکنان و خانواده ها که از سوی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام مشخص شده بود، برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام به منظور ارتقاء و ترویج فرهنگ سلامت، ورزش، ایجاد رقابت و روحیه ورزشی برای کارکنان و خانواده ها، با بهره مندی بیشتر از امکانات ورزشی خود، اولین دوره جشنواره ورزشی را در رده سنی نونهالان و نوجوانان در بین فرزندان و خانواده های کارکنان خود برگزار نمود.

اولین دوره جشنواره ورزشی نونهالان و نوجوانان با حضور یک هزار و ۶۰ نفر شرکت کننده که همگی فرزندان کارکنان پتروشیمی بندرامام بودند، در ۲ بخش پسران و دختران آغاز گردید.

این دوره از مسابقات در ۲۰ رشته ورزشی، که در بخش پسران ۸ رشته  و در بخش دختران  ۱۲ رشته ورزشی برگزار و شرکت کنندگان بصورت انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند.

به مناسبت برگزاری اولین دوره جشنواره ورزشی، مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام، ضمن حمایت ویژه از اینگونه جشنواره ها در راستای توسعه ورزش کارکنان و خانواده های آن ها اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام تا کنون در حوزه های مختلف ورزشی فعالیت های بسیاری انجام داده است و در همین راستا می بایست اهتمام به ورزش همگانی، ساماندهی ورزش در مجتمع، عمومی سازی ورزش برای کارکنان و خانواده ها، شناسایی علاقه مندان ورزشی در شرکت های تابعه و ادارات ستادی را جهت ترویج ورزش در رشته های مختلف در دستور کار خود قرار دهیم.

حمیدرضا رستمی در پایان، به منظور حفظ هرچه بهتر آمادگی جسمانی کارکنان و خانواده آن ها به برگزاری تمرینات و مسابقات ورزشی مستمر و مداوم در رشته های مختلف و برگزاری مسابقات لیگ ورزشی در سطح شرکت ها تاکید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز