خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان خبر داد:

حضور حداکثری بخش خصوصی در دهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۵۲

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: ۲۲۰ شرکت از ۱۱ استان در دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان حضور خواهند داشت که ۹۰ درصد آنها از بخش خصوصی و ۲۴ شرکت نیز متعلق به استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، رحیم جلیلی اظهار کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت از اول تا چهارم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۷۰ درصد شرکت های حاضر در این نمایشگاه سازنده قطعات، ۲۰ درصد تامین کننده قطعات و ۱۰ درصد شرکت های دانش بنیان هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان خاطرنشان کرد: بالغ بر ۵ هزار متر مربع فضای سرپوشیده و هزار متر مربع فضای باز به شرکت کنندگان اختصاص یافته است.

جلیلی ضمن تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: رونمایی از آخرین تولیدات و تجهیزات نفتی ساخت داخل، برگزاری پنل های تخصصی و ایجاد بستر لازم برای هم افزایی میان سازندگان و صنعتگران و شرکت های فعال در عرصه نفت، گاز، حفاری، پالایش و پتروشیمی مورد توجه ما است.

وی در ادامه، دیگر اهداف مورد نظر را بیان کرد و افزود: ایجاد فضای مناسب در جهت آشنایی سازندگان و شرکت های فعال با نیازهای آنها و شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های سازنده، بازاریابی و معرفی واحدهای تولیدی قطعات نفت به مدیران نفتی از فرصت های مناسبی خواهد بود که در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان تصریح کرد: با توجه به شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است و همچنین این نکته که خوزستان پایتخت انرژی کشور است در تلاش هستیم، نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری امسال را با کیفیت تر از همیشه برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به شرکت های بازدید کننده از این نمایشگاه گفت: از همه متولیان مربوط به تجهیزات صنعت نفت و حفاری از جمله، شرکت های گاز، پتروشیمی، نفت، ملی و حفاری ایران، ملی و حفاری شمال، فلات قاره، نفت مرکزی دعوت به عمل آمده که از این نمایشگاه بازدید کنند.

جلیلی ادامه داد: در حالی که  شرایط اقتصادی کشور ما به دلیل توطئه ها و تحریم های دشمن با مشکلات عدیده و تورم مواجه است، واحدهای تولید کننده تجهیزات صنعت نفت، استقبال خوبی داشته اند.

وی در خصوص اقدامات اطلاع رسانی این نمایشگاه، عنوان کرد: جانمایی واحدهای شرکت کننده انجام شده و پلان نمایشگاه نیز در سایت این مجموعه موجود است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان افزود: همچنین در بحث فضای مجازی نیز، به کلیه رسانه ها اطلاع رسانی شده و جایگاهی نیز برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

جلیلی گفت: بنرهایی برای تبلیغات محیطی در شهرهای نفت خیز و کتابی که به تفصیل اطلاعات شرکت کنندکان در آن درج شده  نیز تهیه شده است.

حضور حداکثری بخش خصوصی در دهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز