خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه خرمشهر خبر داد:

عبور بیش از ۳۵۰ هزار زائر از مرز شلمچه/ اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زوار

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۷۵

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز شلمچه دیده شده است و اکنون برای انتقال زائرین به استان ها و شهرهای مختلف کشور حدود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در پارکینگ پایانه مرزی شلمچه مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، ولی الله حیاتی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از این مرز اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از 350 هزار زائر برای حضور در راهپیمائی اربعین حسینی از مرز شلمچه عبور کرده اند.

وی افزود: از این تعداد بیش از 68 هزار نفر زائر اتباع خارجی بودند که تا کنون از مرز شلمچه عبور و وارد خاک عراق شده اند.

فرماندار ویژه خرمشهر به بازگشت زائران از زیارت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی حدود 30 هزار زائر از مرز شلمچه وارد خاک کشور شده اند.

حیاتی از تمهیدات لازم برای بازگشت زائران در مرز شلمچه خبرداد و افزود: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز شلمچه دیده شده است و اکنون برای انتقال زائرین به استان ها و شهرهای مختلف کشور حدود 500 دستگاه اتوبوس در پارکینگ پایانه مرزی شلمچه مستقر شده که وظیفه جابجائی عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) به اقصی نقاط کشور را بر عهده دارند.

وی ادامه داد : همچنین 11 رام قطار برای بازگشت زوار از مسیر خرمشهر تا مشهد در نظر گرفته شده و در فرودگاه بین اللملی آبادان نیز تمهیدات لازم برای جابجایی زائرین با پرواز به شهرهای مختلف کشور انجام شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر از تصویب و اعلام نرخ نامه کرایه اتوبوس ها خبر داد و تصریح کرد: نرخ کرایه جابجایی زائرین از مرز شلمچه تا شهرها و استان های مختلف کشور بر اساس مصوبه ستاد اربعین حسینی به شرکت های ارائه دهنده این خدمات اعلام و ابلاغ شده است. زائران در صورت مشاهده گرانی بلیط فورا تعزیرات حکومتی را باخبر کنند تا برخورد قانونی سریعا صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز