خبرگزاری کار ایران

عصر امروز رخ داد؛

بر اثر برق گرفتگی در دزفول یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۱۲

برق گرفتگی سه کارگر داربست بند در دزفول، باعث مرگ یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، سه نصاب کارگر داربست بند، امروز چهارشنبه چهارم مهرماه، در حین نصب به علت برخورد میله داربست به کابل برق دچار برق گرفتگی شدند که یک نفر آنها کشته و دو نفر دیگر مصدوم گردیدند کهمصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی دزفول به محض دریافت گزارش، از طرف ستاد فرماندهی عملیات سریعا دو اکیپ اطفاء حریق و امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل حادثه واقع در بلوار شاه خراسان نرسیده به خیابان امام خمینی اعزام گردید.

محمد بی باک که فرماندهی این عملیات را برعهده داشت اظهار کرد: در این حادثه که به علت بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی در حین جابجایی داربست فلزی اتفاق افتاد؛ متاسفانه با برخورد یک قطعه از داربست با شبکه برق فشار قوی منجر به برق گرفتگی هر سه کارگر داربست بند شد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه یک نفر در دم جان باخت و دو کارگر دیگر بشدت مصدوم شدند که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

علی علی نژاد رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران صنعت ساختمان شهرستان دزفول نیز در گفتگو با ایلنا این مصیبت دلسوز و ناگوار را به خانواده کارگر جان باخته تسلیت گفته و از خداوند منان سلامتی کامل برای آن دو کارگر مصدوم را مسئلت نمود.

علی نژاد از کلیه کارگران و استادکاران ساختمانی شهرستان دزفول و استان خوزستان درخواست کرد که حتما در کلاس های ایمنی کار و بهداشت که ازطرف ادارات کار شهرستان ها برگزار میگردد شرکت نموده تا بتوانند در هنگام کار اصول ایمنی را رعایت  نمایند.

رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران صنعت ساختمان شهرستان دزفول ادامه داد: از کلیه کارگران و استادکاران ساختمانی خواهشمندیم  قبل از شروع به کار در کلیه مکانها حتما در ابتدا از بیمه مسئولیت و حوادث مکان مورد نظر اطمینان پیدا کرده و سپس شروع بکار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز